sobota, 14 marca 2015

Informacje #1

Cześć! :)
Ach, ta moja przerwa od pisania ciągnęła się niemiłosiernie, wiem, ale w moim życiu nastąpiło wiele zawirowań... Musiałam z wielu moich funkcji zrezygnować na rzecz innych. 

Ale wracam! c: Z weną, z rozdziałami (które na tę chwilę są jedynie spisane na brudno, aaale...) oraz z pewnymi zmianami! Po pierwsze - mam nowe konto (fanpage?) na Facebooku. <klik> Polecam polubić, jeśli chcesz dowiadywać się o moich nowych notkach na bieżąco. 

Postanowiłam przyspieszyć trochę akcję. Jak to zrobię, dowiecie się w rozdziale szóstym (jeśli dobrze liczę).

Jest mi również miło ogłosić, że dostałam się na staż do Bajkowych Szablonów! :3 Jutro wstawię swoją pierwszą notkę, będziecie mogli mnie tam znaleźć w przerwach między rozdziałami.

Pozdrawiam i do kolejnej notki,
A.K.

2 komentarze:

  1. T-to ty? jejku, nie wiedziałam, że będziesz to ty robić szablona dla mnie xd

    Czekam na next c:

    OdpowiedzUsuń